Ledig helg

I helgen har jag haft min lediga helg å de ha vare skönt på ett vis men ändå bli man som små uttråkad för att man inte vet va man ska göra men på fredag kvällen efter att jag hade slutat så for ja på badparken me Emma, Julia, Henke å Jeppe å Magda kom dit oxå... Min första gång på badparken under dessa 3 år som ja varit i Lycksele ;P De va trevligt =)


Igår så skulle ja ha min tvättdag men va så fint väder så tyckte de kanske man inte skulle förspilla bort med tanke på att jag i regel jobbar varje dag när de är fint väder... Så jag var med emma en stund och vi gick på dollar och så va vi på stan. Igår så skulle även Noice Makers va på stan å spela men de kunde inte ja fara på =( Kände mig inte riktigt ha råd för de lite små surt är de väl men ja få väl se från de positiva att jag har redan sett noice makers ;) när ja va mindre så va de ju på Höglandsdagen å spelade om ja inte minns helt fel så fick ja ett band utav dem ;P

Imorn så jobbar jag och på tisda sen är jag ledig på onsdag och då ska ja på djurparken med Emma =) sen så jobbar ja 8 dagar i sträck å ja lovar er att de kommer kännas att ja kommer göra ;) men jag åker nog hem den 22 så är jag hemma hela helgen eftersom jag är ledig lång helg ;)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback