Min lediga dag

Oj ser att det är en hel del segt med uppdateringar här nu på ett tag å ja om jag lovar att skärpa mig gör inget bättre åt saken för ja kommer va lika kass som tidigare men jag ska försöka att skriva när de händer något som kanske är tillräckligt spännande att läsa ;)

Men iaf nu har jag påbörjat mitt sommarjobb och jag har jobbat i 3 dagar och idag är det min lediga dag innan jag jobbar i helgen.
Förra veckan inskolades jag eller nja inskolning vet jag inte om jag kan kalla det men det är ju inte så värst många nya som bor på Skytten utan det är 2 damer och 3 herrar som är nya men iaf så skulle det va inskolning tekniskt sett och den var i 2 dagar måndag 21/6  och tisdag 22/6 sen onsdag och torsdag så jobbade jag.

Jag jobbar i 7 veckor och de ska bli skönt bara de att man är så seg å slut på när man kommer hem från jobbet så man är väl helt enkelt ovan att jobba men man kommer väl in i de snart hoppas jag ;D

Ny mobil måste köpas nångång framgenom här för den touch telefon som jag köpte av Marica vill inte funka längre.. Eller ja jag kan svara i den och ringa upp den första som ringt åt mig men jag kan inte ringa till någon annan från den telefonen så nu är det bara till att fara på jakt efter en ny mobil och se sig efter vad man ska ha för telefon nu.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback