En helt vanlig lördag

Ja det är en helt vanlig lördag och nu har det regnat sen jag kom hem till Högland. Gud så tråkigt väder det kan vara å jag som hade beställt sol så man kanske kunde få lite färg innan man ska till å börja jobba, men nepp.

Imorn är det söndag och ja söndagar i Högland bruka bara betyda en sak.. bussfärd tillbaka till Lycksele. Men nu i veckan så kommer jag inte känna mig så uttråkad iaf :P ska inskola mig måndag 15,30-21 och tisdag 7-17
Sen skulle ja hoppa in å jobba onsdag-torsdag men på torsda måste jag gå iväg för ja har tandläkartid så pratade med chefen om de när hon ringde så hon sa att de bara va för mig att gå iväg då. :)

Midsommarhelgen har jag inga planer men den 28 så påbörjar jag att jobba skönt de ska bli slippa fundera ut varje dag vad man ska hitta på härnäst.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback