Mycke som har hunnits med!

Ja jag har hunnit med mycke på en sån kort tid...

Helgen som var så tvingade min kusin hem mig för hon ville inte sitta hemma i Högland helt själv, å eftersom ja inte hade nå pengar så betala hon för att ja skulle kunna åka upp.. Men kan säga att de vart en jäkla omväg för att åka hem till lilla Högland på fredag halv 3 tog jag bussen till vilhelmina för att sedan kunna åka vidare till Hammerdal. Va hos dom tills på lörda morgon å åkte med dom upp till Högland va typ hemma 1½ dag för att sedan åka tillbaka till Lycksele :P

Veckan som varit har vare riktigt lugn i måndags skrev vi en utvärdering av människor i behov av stöd och va på info i aulan om fredagen. Sen va ja me Emma Johansson resten av dagen för att slippa sitta själv.

Idag ska man upp på skolan å städa up skåpet och sen ska ja hämta ut mina blommor på blomster butiken men innan ja ska hämta dem så ska ja gå på dollar å inköpa nå små saker ;P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback