PA redovisningen

Gick super bra.. va skit nervös för de imorse men lugnet kom till mig när Rasmus och Ida redovisa...

Jag var helt förtvivlad igår kväll om hur ja skulle hinna få ihop målarboken hur ja skulle redovisa. Men imorse så slog tanken mig att det får gå som det gå.
Det var tre 2:or i de två grupperna som vi 3:or va indelade i. Efter att allt va klart å efter vi hade äte lunch så vart vi bjudna på fika i elevcafeét.

Färgade Emmas hår efter vi hade slutat och jag lyckades inte få färg på mig mer än pytte lite på ena armen *stolt*. Umgicks lite med henne innan jag beslutade mig för att gå hem.

Nu så blir de att skriva klart den förbaskade rapporten så man kan skicka in den ikväll ;P


Over and out

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback