Sitting on the bus station in Lycksele

Ja ni läste helt rätt jag sitter på busstationen här i Lycksele och inväntar på att klockan ska bli 4 så jag får börja min färd hem till Högland. Jag hoppas det blir det kanon väder som jag har beställt nu när jag är hemma så det inte kommer va  trist å regningt *peppar peppar*

Va på kurs idag genom jobbet om it-handling och säkerhet och på det papper som jag hade stod det att det skulle äga rum på kommunen men när jag kommer fram dit finns det inte en endaste själ i det rum som det stod att vi skulle vara i. Var tvungen att gå ner i receptionen och fråga där och det visade sig att kursen skulle hållas på mb va ju bara att traska med stora kliv dit och när jag kom dit så hade de gått igenom allt så de enda jag gjorde var att fylla i närvarolistan och skriva under nått papper. Kändes då inte så kul att kliva upp tidigt på morgonen för bara de lilla men men dagen är ju inte förstörd ändå ;D


Men lite för***nad blir jag över en sak! Jag har varit ägare av ett telia refill kort nu i snart 2 år och jag har haft gratis sms så länge jag kan minnas, men nu helt plötsigt så ska det dras pengar från mitt kort trotts än jag har GRATIS SMS!!! Va e de för fasoner av telia? När man ha gratis sms ska man väl inte behöva betala för att få skicka iväg ett sms eller? Är det bara jag som anser detta? Men var tydligen inte bara jag som hade problem.. En kompis till mig som har flyttat ner till sin pojkvän har samma problem som jag och hon har halebop... Vad är det som händer???? Någon vänlig själ som kan förklara det för mig? 
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback