Dans uppvisning

Idag ha jag haft min efterlängtade dansuppvisning och det gick super bra :D tog lite tid innan de nästan blev helt rätt men verka som om att alla tyckte att de var roligt iaf :)

Min dansuppvisning var Oh Susanna som är en polsk folkdans hur kul som helst och anledningen till att jag visa upp den var för att kunna höja mitt betyg i dans har legat på ig varning pga att jag inte kunnat vara med eftersom jag haft problem med min rygg.

Men fick iaf att eftersom min uppvisning är så bra så kommer jag att få mvg i betyg om jag är med nu alla andra gånger tills vi går ut. Eller bara jag är där och kan deltar i det som jag kan men då kan jag få mvg i dans :D jag är överlycklig nu ska jag kirra mitt betyg :D
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback