Ida

Ida du är en av de finaste personer som jag har i mitt liv, du vet så mkt om mig och du finns än kvar i mitt liv. Vi har varit vänner i snart 5 år och visst vi har bråkat men vi har alltid löst det för det går inte vara arg på dig.
Vi har byggt upp ett så pass starkt förtroende mellan varandra och jag vill att vi ska vara vänner för all evighet. Det vi har byggt upp förstörs inte i första taget och du har hjälpt mig genom så mkt funnits där när jag har behövt dig, lyssnat när jag har behövt prata spelar ingen roll om vad det har varit så ha du alltid varit där.

Jag kommer alltid att finnas vid din sida, vad du än gör och vad som än händer. Du kommer alltid att kunna vända dig till mig, jag kommer alltid att lyssna och försöka hjälpa dig vad det än är som har hänt.

Du och jag för alltid <3




Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback