Vill göra en förändring på håret...

Nu känner jag behovet av att göra en förändring på mitt hår.. Att bara färga det i en annan färg är inte alls samma sak som att klippa de så att man kan stå och fixa det på morgonen och känna att man trivs i frisyren man har. Det kan jag verkligen inte påstå att jag gör just nu med mitt. Är så tråkigt och går verkligen inte kunna styla det på något vis alls :S ! Har letat bilder på olika frisyr typer som jag ska be mamma klippa mig efter så ska bli spännande =) Vill som ha en liten förändring med mitt hår nu innan studenten så jag kan göra nått med det och det ska kännas kul. Vill ju dock ha kvar den längd som jag har just nu på mitt hår men det ska nog gå ordna på nått sorters vis :)

Här kommer några bilder på de frisyrer som jag gillade

1.

2. Tycker denna frisyr va rätt tuff :) frågan e kan mamma klippa nått liknande?

3.  Själva uppklippningen var fin =) skulle kunna tänka mig nått sådant fast med längd för underhåret så att ja kan göra lockar i håret på studenten :P

4.

5.  Luggen och stilen är fin :)

6. Uppklippningen e rätt frän =)

7. Stuket på frisyren e fin =)


Nu är gäller det bara att klura ut vad för slags typ frisyr ja riktigt vill ha =) Vill ju som sagt bli nöjd med det :P Men säg gärna vad du tycker vilken som du tror ja skulle passa i =) Du kan ta flera och mixa bara du säger hur du tänkt det hela :P

Ni ska få en bild på hur mitt hår är nu oxå =) om du kan komma på nån kul ide från det :P Glöm inte Jag vill fortfarande ha lite längd på underhåret ;P

Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: sara (smurf asså)

jaag tyckeer 2an :D

hare gött sväng löpp xD

2010-05-11 @ 23:07:15

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback