-

Hemma i Lycksele igen efter att ha varit i umeå på universitetet..

åkte dit på söndakväll för att slippa kliva upp i ottan på månda morgonen, så skulle åka buss själv från lassarettet i umeå till åhlidhems centum och när bussarna inte längre tar pengar så är det kort eller mobilbiljett som gäller, och pengar på mobilen hade ja inte och kortet tog dom inte PINSAMT! men jag hade tur att det var en tjej bakom mig som betalade min biljett så ETT STORT TACK till henne vem hon än nu är.

Möte idag och de gick bra så nu är det bara att invänta samtalet man ska få på freda så nu gäller det att plugga innan nästa kursträff och sen ringa och beställa en ny pin kod till csn om ja inte lyckas hitta åt den gamla så att jag kan få mina pengar.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback