blablabla.... IDETORKA!

Jahaja nu sitter man framför datorn vet inte vad man skall göra och när man skall blogga så får man idétorka det är väl alltid lika typiskt? Om det skulle hända något om dagarna som man hade kunna skriva om så hade det väl ite varit någon sak men när det inte gör det så är det ju inte så lätt alla gånger eller hur?!

Men sitter iaf i Högland kom hem på sönda kväll och åker imorgon eftermiddag känns som skönare att åka på eftermiddan dels för att jag får sova längre (som alltid är lika uppskattat) men också att jag slipperr vänta först i dorotea i 3h 10 min och sen i åsele nästan 3 timmar (vilket inte alls är roligt)! så då åker jag på eftermiddagen istället för då behöver jag bara vänta ca 20 min i dorro och lite över 1 timme i vilhelmina vilket är helt OKEJ. :)

Åker till ume på sönda eftermiddag för att slippa kliva upp hyalv 5 på månda morgon ska nämligen på universitetet då och ska bo hos Anna :) men kommer bara vara deltagande på träffarna en dag för sen på tisdag ha jag möte och då är det bara att vara tillbaka i Lycksele :P

Känns som att man kommer att ha åkt mycket buss innan allt är som de ska :P

Näe nu ska ja inte tråka ut dig som läser alldeles för myckeet :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback