Hjärtskärande

Åååååh! Det var så hemskt att va på jobbet ikväll... ni skulle bara veta men eftersom jag har tystnadsplikt så får jag ju inte säga vad de är... men en gamling va helt rasande när ja kom med kvällsfika och en annan gamling har så ont så det är smärtsamt att se på när man ska hjälpa den upp från sängen och dylik.
Man får riktigt bita ihop för att själv inte fälla nå tårar det är rent av hjärtskarande, den som bruka va så pigg och glad och nu bara har smärtor =/
Man vill så gärna ta bort smärtan på folk men tyvär så kan man ju inte trolla det hade man verkligen kunnat just nu..

Men nu ska jag googla på lite saker så man får mer kunskap om vad de olika gamlingarna har för problem så man vet hur man skall bära sig år och sen blir det sängen för ska jobba en delad tur imorn....
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback