Onsdag

Ja.. idag vart de väl inte lika mycke gjort som jag hade planerat igår å va kan de bero på? Ska inte ljuga utan de är utav lathet ja inte gör de som ja kanske skulle ha gjort idag.

Its looks like crap här hemma och jag skulle behöva en storstädning mina tankebanor går som att om jag haft en hund kanske jag skulle ha hållt efter lite bättre ? Men ja de tror ja faktiskt att ja skulle ha gjort.
Plugga hade jag tänkt hålla på med idag men de vart inte heller började inte förrän nu ikväll.. shame on me!

Men en sak ja skulle ha gjort länge som ja faktist har gjort idag är att radera massa skit på min dator, köpte ju ett usb minne på Clas Ohlsson (gubbdagis) i måndags så har fört över allt dit så kunde passa på att radera bilder från min dator, har även markerat vissa bilder att de är mina så de bilder ja tycker är bäst och dom har jag sparat då.


 
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback