Ring, Ring!!

Alla har väl känt hur trevligt det är att vakna av att telefonen ringer... man famlar efter mobilen och kollar vem det är. Imorse kl 07:11 så ringde bemanningen och frågade om ja jobba nått i helgen å de gör ja ju eller ja sönda är ju fortfarande osäkert men de ser ja ju när ja kommer :P Men då fråga hon om ja har lust att jobba ikväll och ja de har jag väl jag jobbar 14-21 ändå en rätt bra tid tycker ja :)

Så skulle försöka somna om men insåg att det var ingen mening för ja är för pigg sen skulle ja ju plugga idag men det får ja bara ta nu på morgonskvisten istället... Sen prio nr 1 nu på morgon tror ja är KAFFE!!!! jag är hur trött som helst men får inte sova måste PLUGGA.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback