trötter

Åh så trött jag är just nu är helt slut på känns som om ja inte har sovit på flera år...

Har jobbat idag och trivs alltid lika bra på jobbet varje dag ja kommer dit, jobbade 7-15 idag så somnade kl 4 näe ja kom hem och sov till kl 19 skönt vare men lika trött är ja för de. Ska hålla mig vaken en stund till innan ja kryper till kojs för kvällen å imorn blir det sovmorgon.

På jobbet är det lugnt, vissa gamlingar är inlagda eller så har de gått bort så man ha fått njuta så länge de vara än fast jag kanske inte borde säga så men till veckan så går det tillbaka som det brukar så nästa gång jag jobbar så är det fler som bor på jobbet.

Åh usch har varit en brand på jobbet idag trodde inte mina öron när mamma sa de när vi prata i telefon men tack å lov så kom ingen till skada! Men det är ju hemskt de är de.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback