Ida

Vi må inte ha varit vänner hela vårt liv men det känns som att vi skulle kunna va det. Det finns inget som vi inte vet om varandra, vi berättar allt för varandra vi delar både bra och dåliga saker med varandra. Du är en person som ingen annan, du är speciell och jag är glad att jag har dig som vän. Jag trodde att vi skulle glida isär men det gjorde vi inte om våran vänskap skulle ta slut vet jag inte vem jag skulle kunna vända mig till det är ingen som vet lika mycket som du vet om mig. Du accepterar mina brister och vem jag är. Du behandlar mig inte annorlunda.
Du är en vän för livet <3



Stående av,

Hela vägen.
Här för att hjälpa dig genom din dag.

Håller upp dig,
När du är svag,
Hjälper dig hitta vad det är du söker.

Fångar dina tårar,
När du gråter.
Drar dig genom när tidvattnet är högt.

Bara att vara där,
I vått och torrt,
Allt bara säga, du är min vän.


Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw älskar dig <3

2010-10-26 @ 10:52:26

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback