Måndag

Efter en ett par dagar hemma i Högland så är man åter i Lycksele eller de va man väl rättare sagt freda kväll eftersom jag skulle jobba helgen...

Delat på lördag så från morgon fram till förmiddan så va ja på blått men då skulle vi va 4 under kvällen så jag fick vandra över på röd när jag började på kvällen och man känner ovanan när man är van på ett vis och sen ska arbeta på ett annat på den andra sidan, sen så har jag väl inte stenkoll på hur man gör hos de olika gamlingarna på röd sida heller så de känns som man inte är till så stor hjälp??? Jobbade över 30 min men va tusan mer pengar ;) Fler inskolningar ska ja nog begära på rött..
Sönda gick jag heldag och man kände de att hjärnkontoret inte riktigt hade blivit helt återställt sen efter kvällen innan och trött var ja men jobbade bara till 17 sen va de bara att pallra sig på ica efter jobbet och lämna igen filmen som ja hade lånat så att man inte får betala mer :P

Va med Emma igår kväll och umgicks med henne men gud så ovanligt det är att se henne i glasögon men man ska väl vänja sig framgenom nån gång.

Idag hade ja tänkt vara effektiv eller rättare sagt smart :P Kollade min mejl på morgon och såg att jag hade fått mina böcker så gick och lånade dem men det var de jag fick gjort under dagen, rötstningen blev det inget av idag så jag får väl ta de imorn beroende på hur man känner sig om man är lemmen imorn när man vakna eller inte. Va ju och tränade nu ikväll med Jessica och Julia på gymmet så nu kommer man väl kanske igång lite och får se när man kommer igång med löpandet med Emma eftersom hon just nu har varit och gjort illa sig.

Sen börjar jag att fundera på om jag ska göra om min blogg... byta namn och allt dedär om ja orka eller om ja ska ge tusan.. få väl ta å klura lite på de där kanske*?????
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback