Sin egen bild av sin drömpartner.

Jag tror att alla människor har sin egen idel bild av sin drömpartner, hur man vill att personens personlighet ska vara den så kallade prins charming. Jag vet att jag har min idealbild av min drömpartner men man vet aldrig om man kommer att träffa denne person eller inte.. om man bara får har kvar bilden i drömmarnas land och drömma sig bort ibland och tänka på hur man vill ha en person.

Jag tror att du som läser detta även har en ideal bild på hur du vill att din blivande partner ska vara vare sig du är en kille eller en tjej. Alla har nog sin egen bild. Även om det är en person man aldrig kommer att träffa.

Jag vill en dag kunna hitta min prins charming men innan den dagen är kommen så kommer man att få pussa många grodor och gå på många spikar innan den gyllene dagen är här den dagen som man har drömt om i flera år. Jag vet att detta kan låta lite klyschigt men det är vad JAG tror och du får kritisera det hur mycket du vill men jag står för vad jag tycker, hur mycket det än kan låta som om jag är uppe i det blå och svävar på några rosa moln men det är väl tillåtet ibland att få drömma sig bort till sin egen värld. Eller?
Men jag kanske inte kommer träffa min prins charming som jag vill att han ska vara men då får det vara så.. bara jag har kvar bilden i mitt huvud och vet att mina drömmar ändå kommer att finnas kvar för all framtid för ingen kan någonsin få ta död på mina drömmar!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback