Sjuk!!

Ja då har man gått och blivit förkyld då.. men det är väl det som ska ske när det är början av hösten... Men kan då säga att det är inget man ser fram emot att bli...

Har svårt att äta och dricka så kommer väl få leva på soppa dom närmsta dagarn.. Var från början bara väldigt hes och snorig men har blivit värre nu.. Sen så har jag svårt att somna oxå vilket är en stor nackdel det med...

Men måste på jobbet imorn och kolla om hur det var jag hade skrivit upp mig för om det var i helgen så kan jag ju inte jobba men då har dom nog lättare att få ut någon till lörda om det var då jag jobba men jag är inte säker.


Får se hur länge ja är sjuk. Men mest av allt hade jag gärna haft någon som skött om mig men när man inte har det så får man väl klara sig på egen hand, tacka var de väl när man var liten och bodde hemma och man fick uppassning men man förblir ju inte liten längre.. man blir ju äldre med åren ;)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback