Vilhelmina imorn

Ja så som rubriken lyder så ska jag åka till Vilhelmina imorn och träffa världens bästa :) Jag har inte träffat henne på sjukt länge och det kan va jobbigt med tanke på att hon har funnits för mig i 5 år och vi har kunnat umgås varenda dag i 1½ år å då talar jag naturligt vis om Ida =)

Det är säkert ett halvår som vi inte har riktigt träffats och varit med varann länge eller ja när ja va hemma på praktik så va vi ju lite med varann men inte som gamla tider och vi har så sjukt mycket att ta igen, visst har vi pratat i telefon men det är inte alls desamma :)

Så imorn så ska vi äta pizza våran standard kan man väl säga lite :P Å så har jag bestämt att nya kort ska ta på oss korten som jag har är så frukantsvärt dåliga och oseriösa så nu ska det tas lite mer seriösa kort visst ska det väl komma med någon oseriös men så ska de väl va?




 

Världens bästa kompis <3
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback