Avreaktion

Vissa människor kan jag störa mig riktigt på...

Sen ibland vet jag inte till 100% vilka jag riktigt kan lita på och inte. När man själv försöker ställa upp till 100% för dom men man får inte lika mycket tillbaka.

Det är bara att inse fakta för mig att jag är alldeles för snäll... Jag kan inte säga nej och jag kan inte vara elak mot folk. Det går bara inte jag har inte riktigt hjärta för de, jag har alltid varit den person som har trott det bästa om folk, och det har inte alla gånger gjort de bästa för mig. Jag tror alltid det bästa om folk, jag vet inte om de är något genom min uppväxt eller om det är hur den person jag är, men så har det varit i flera år.

Jag har förlorat många vänner genom årens lopp även om jag inte har velat de så är det så det har varit... kanske har det varit det bästa? Vad vet jag...

Vänner som jag inte kan lita på förtjänar inte att få vara min vän!

S.k vänner som ljuger och går bakom ryggen på en förtjänar inte vänskap av en. Såna människor är ja kräkless på.
Dom tror aldrig att man ska få höra vad dom har sagt men på ett eller annat sätt får man veta saker om vad de har sagt!



Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback