Gässp.. tlött

Ja då har man jobbat första natten någonsin. Kan väl erkänna att jag var lite nervös från början men tycker ändå att det gick bra för mig när de var första gången. Men trött kan jag lova att jag var.. Drack mängder av kaffe innan jag for på jobbet, blev väl någorlunda pigg men inte fullt ut..
Närmare 1-2 så började johnblund att hälsa på tro ja.. men han kom lite förtidigt eftersom det än var många timmar kvar av arbetspasset.

Ju mer klockan gick ju mer tycker jag att larmen pep eller är var de bara jag?

När morgon arbetarna kom så var de bara att lämna rapport sen hem och sova... Hirreligen se trött jag var och än är ska ja väl kunna påstå. Bemanningen ringde 13.20 typ å hörde om ja ville göra en favorit i repris men kände mig inte så super sugen på de idag å ett kvällspass är ja alldeles för trött för. Men blir ett arbetspass imorn istället dagtid så kanske är bra att ja är trött idag? Kanske somnar i tid då så ja tar mig upp imorn ;)
Å ska va på blå är hur länge sen som helst ja va där..
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback