Långt mellan gångerna

Ja då är det ungefär en månad innan jag hade planerat att åka hem till Högland. Har inte varit hemma sen veckan efter ja fyllde 20 år så de är ett tag sen, en del som ja känner kan klaga att de inte träffa sina föräldrar på några dagar å då bor de i samma kommun bara olika delar av kommunen medans jag bor 20 mil ifrån mina.

Å åker inte hem så ofta, de är väl iofs ett val som jag själv gör när jag ska åka hem eller inte, men nu när vi haft dåligt med vatten har det inte blivit att jag åkt hem så ofta med tanke på att man är så beroende av vatten, å man kan inte duscha som vanligt hemma å då blire bara omständigt. Men i slutet av maj så blir de hemfärd och då blir ja hemma hos föräldrarna en stund, ska hjälpa till på ett 40 års kalas bla å så ska ja passa på å va hemma lite.

Helgen för övrigt har bara varit lugn, har städat å diskat men ska fortsätta med städningen imorn så jag slipper i veckan har tvätt tid i veckan.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback