På bättrings vägen

Det värsta som finns är väl ändå att bli sjuk? Man tycker det är jobbigt när man är förkyld hostar, kraxar, snorar å knappt någon röst har. Det tycker man är jobbigt...

Men då finns det något annat som jag tycker är 1000 ggr värre. Å de är magsjuka. Det måste va de värsta man kan få och man vet aldrig hur länge de håller i sig.
Jag åkte på de på månda morgon och jag hade den turen att de bara höll i sig i en dag, men den dagen var världens pärs.. Man är helt matt å slut på innan allt är över så de finns inte.
Jag har inte haft de på flera år å så åker ja på de.. Inget man vill åka på.
Nästa gång jag hör talas om magsjuka tror jag att jag ska köra på dom metoder som finns för att slippa de som;


  • Vitpeppar korn - Ett bra tips om någon i ens närhet har magsjuka eller om man börjat känna sig lite illamående är att stoppa i sig 10-15 stycken hela vitpepparkorn. Det fungerar jättebra och håller magsjukan borta.
Sen finns de en helsida om folk som lagt upp kurer för magsjuka gå gärna in och kolla å få tips och ideér om ni någongång åker på de =)

Klicka här
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback