I gotta work work work...

Har jobbat kväll ikväll, om jag ska vara ärlig så kände jag mig inte så motiverad till att gå på jobbet ikväll. Men är tur att jag jobbar med så pass bra människor så att det går bra att va ensam medicin givare iaf.
Men har inte varit borta en dag sen ja började jobba och det var midsommar veckan och det tänker jag fortsätta med. Jag vill inte sätta mina medarbetare i en jobbig sits för att jag är bort för jag vet själv hur jobbigt det är om någon som jobbar är sjuk. Så de vill jag inte utsätta dem för. Latmasken styrs undan när den kryper fram.

Jobbar hela helgen och känns väl smått jobbigt för att ja är ensam deligerad lörda kväll å sönda dag efter 12.30 men ska se om nån av dem som jobbar sönda kan byta så vi är 2/2 båda dagarna.

Fick en förfrågan från en idag då ja kom på jobbet om jag vill jobba nästa helg för honom men 3 helger på raken kände ja inte för.. en dag har jag tagit på mig att ja kan jobba för han men inte hela helgen ;P men en dag avklarad för han iaf =) Känner mig snäll
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback