Jag gör som jag vill.

Jag fattar inte varför en del ska lägga sig i vad man väljer att göra med sitt liv och hur man väljer att leva. Jag gör så som jag själv vill och lever efter hur jag känner för att göra. Ingen jäkel ska komma och säga hur jag ska välja att handla... Det är mitt liv, det är jag som får ta konsekvenserna efter mitt handlande.. Och vet jag att jag att ja klarar av att göra saker, ja men varför få ja inte göra så som jag själv vill utan att folk ska lägga sig i.??

Sådana människor har nog aldrig hört talats om ordspråket, uttrycket 'sköt dig själv och skit i andra'.

Jag bryr mig inte om hur andra väljer att leva sitt liv, det har jag inget med att göra...

Har jag en vän som är påväg att göra ett snesteg i sitt liv, visst kan jag komma med goda råd men jag lägger mig fan inte i hur dom handlar efter de. JAG kan inte välja hur dom ska leva. Det är upp till var och en själv.

Människor som ska lägga sig i ens liv som inte ens är ens vänner bli ja så irriterade på. Dom har inget med saken att göra. Dom vet bara vem jag är de känner mig inte.!!
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla min 100-110 läsare blir din här på http://bellelouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-3.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-08-10 @ 15:17:56
URL: http://bellelouise.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback