10/2

Kvällen börjar lida mot sitt slut, men har ahft en bra dag och helgen väntar med storm steg :)

Emma å Jesper kom förbi och jag fick ett presentkort på 150 kr på Lindex :) Tack ;D

Jag har nästan packa allt jag kan packa ner... vill inte har för mycket med mig men har iaf bestämt vad jag ska ha på mig när vi ska ut.
Imorn kl 14.30 så tar jag bussen mot Hammerdal.. kommer åka genom vilhelmina men gör inte mig nått :) Får träffa min kusin som är EVIGHETER sen jag träffade!

Kameran ska laddas med ström ska rensa den lite å den kommer få följa med ner, ska dokumentera helgen ;P

Nu ska jag packa handväskan så det är kirrat :)

Bloggandet lär nog inte bli nått förrän på sönda kväll när jag kommer hem igen så ni får hålla ut.. Kanske men bara kanske kan ja slänga in nått under helgen. Datorn lämnar jag nog kvar i lägenheten.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback