En dag kvar

Imorn fyller jag år.. jag kan inte tro de men imorn så är det den 10/2 och jag blir 20 år ;D

Tycker att åren har gått fort de senaste åren och tiden har passerat förbi mig.

Idag tog jag tag i städningen, (som jag skulle göra igår) men idag fick jag energi till det så nu ser det inte ut som att någon har släppt en bomb i min lägenhet... Varför kan jag inte vara så skötsam när det gäller lägenheten? Om jag städar oftare så tar det inte lika lång tid för varje gång...

Jag kan inte lova att jag kan bli bättre på det men jag kan lova att jag ska försöka att hålla det renare.

Snart kommer Emma hit och ska sätta i min förlägning igen ;D Som jag har längtat...
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback