En helg i Hammerdal

Nu så är jag hemma efter en hel helg i Hammerdal hos kusin.

I fredags så hämta Hanna å Tobias mig och vi for hem till henne åt smörgåstårta, fick en fråga om jag ville fara och spela volleyboll och självklart ville jag de har inte spelat på år och dar så kändes kul :) Men höll på att bli överkutad av Tobias 2 ggr :P Så nu är min högra underarm alldeles blå, svullen och öm!

Lördagen så klev vi upp lite sent eller hur man vill se på saken och vi fikade sen for vi och handlade inför middagen på kvällen och jag träffade även Diana och Karin vi var där en stund innan vi begav oss hem till Hanna för att göra oss i ordning inför kvällen..
Kusin hjälpte mig med ögonskuggan och håret för när jag skulle fixa mitt hår så jävlades de bara och jag blev irriterad och gav upp men min älskade kusin räddade upp det :)
Vi begav oss till Diana när vi var klar med allt och fixade och donade med maten, under kvällen blev de lite
-Jag har aldrig
-Singstar
-Fylle yatzi
-Singstar

Innan utgång till puben, där hade jag iaf trevligt tills min kusin gick fram till bandet som spela där och bad dem sjunga "ja må du leva". Jag tycker det är så grymt pinsamt när folk sjunger för en så jag ville bara sjunka genom golvet på puben.
Det blev en massa kort tagande under kvällens gång så kommer lägga upp några av de bilder under lördagen här på bloggen.

Idag så har jag bara tagit det lugnt och suttit på bussen påväg hem till Lycksele, men något nervös jag var när bussen var försenad. Men ja hann med den och Billa satt även på bussen med barnen så surra lite med henne och tjuva ett kort på Olivia :)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback