Hemfärd

Okej nu hade jag tänkt försöka dra en liten snabb sammanfattning eftersom ja inte har bloggat så jätte mycket.

Jag har bara tagit segdagar nu sen ja kom hem från jämtland och igår så umgicks jag lite med Jessica vilket inte händer allt för ofta. Men det tycker jag att det ska bli ändring på.

Jag har vänt på mitt dygn så oerhört mycket de senaste veckorna så de inte är sant! Jag kan lägga mig i bra tid men somnar ändå inte förrän kl 1 på nätterna.. Så imorse bad ja mamma ringa för att kolla så jag hade tagit mig upp så ja inte låg å sov.
Sen så ha dom tidigare lagt bussarna vilket inte stod på internet men de är väl sånt man får ta... Hann ju med bussen iaf i morse...
Sen avskyr jag busstationen i åsele kände mig som en isbit när ja äntligen satt mig på bussen hem till Dorotea, va lika kallt ute som inne!

Så nu när ja kom fram i Dorotea så tog ja mig och gick upp på skolan för att där är det iaf varmt och skönt ;D

Jag hoppas det inte är svinkallt nu när jag är hemma hade tänkt försöka ta mig ut på en skidtur som är 2 år sen sist? Men om de är för kallt så håller jag mig nog inne!
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback