Träff med läkare sen röntgen... å sällskap med Emma

Okej tänkte skriva lite om hur de gick idag..

Jag blev uppringd och fick träffa en läkare 14:50 idag så tog på mig tröjan och begav mig till Stenbergska för att träffa läkaren, så när ja väl kom in så berättade jag vad som hade hänt att jag hade varit å ramlat på en isfläck för lite mer än en vecka sedan och att det inte blivit något bättre sen dess. För så fort ja ska lyfta något så skär de till i armen, så han tryckte å vred på handleden å de gjorde så klart ont...

Så fick en remiss på lassarettet, så Emma va så snäll och följde mig dit så jag slapp gå själv, så dom tog 2 röntgen bilder när jag fick komma in på röntgen å sen skulle ja sätta mig i väntsalen och vänta på besked och det jag fick var att jag fick gå hem och så skulle dom prata om nått med den läkare som hade skickat remissen å sen ska ja väl få besked av honom men de får ja se hur länge de blir..

Men blir till att fortsätta att använda bandage som stöd under dagtid och vänta och höra hur de är..

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback