Vill byta lägenhet..

Sitter och känner suget att få flytta till en större lägenhet att få flytta till en 2a har bott i min 1a nu i 3 år ända sen jag flyttade till Lycksele och vet snart inte vad jag ska göra av alla saker.. börjar ha alldeles för mycket nu känner ja..
Men det är ju dedär ekonomiska att man ska ha pengar för att kunna betala hyran om ja ska byta lägenhet..

Men drömma kan man ju göra och bli uppfyllda en dag men lär inte bli just nu.. om jag hade jobbat med så kanske det hade funkat men nu när jag bara ströjobbar nåndag ibland per månad så funkar det inte...
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite länge sen du blogga nu va ? :)

2011-02-20 @ 22:12:56
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback