Då börja resan.

Idag så börjar min resa hem till Lycksele igen.. kommer kännas annorlunda att åka tillbaka och bli helt själv igen.. när jag har varit hemma så pass länge som jag har nu så känns det oerhört ovanligt att vara själv.. Jag är en slags ensam varg men ändå vill ja inte bo själv.. Konstigt..

Min morgon började tidigt vaknade av väckar klockan som jag hade ställt på 5.05 och efter en liten stund efter att jag hade stängt av den så kommer min mor upp och väcker mig för självklart har jag hunnit somna om :P
Sitter nu i Dorotea på busstation och väntar på att klockan ska ticka så jag tar mig vidare till Åsele får bara vänta 3 timmar på vart ställe... kommer ha träsmak i röven innan dagen är över.. Å jag är inte hemma förrän vi 16 ikväll (nu ha ja räkna in gåningen oxå)

Känner mig riktigt trött å tröttare kommer jag bli ju mer klockan blir. Jag är definitivt ingen morgon människa...
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback