Dag 26 - Mina rädslor

Blogginlägget för 30/12


Ska skriva om mina rädslor och de kommer inte bli speciellt svårt ;P

En del kallar de fobier men jag kallar de för rädsla. Jag är livrädd för ormar, får kalla kårar när ja ser än.. minns när ja va liten och vi va på ett ställe där dom har massa djur så tog dom fram en stor gul orm och jag stod flera meter ifrån vågade inte gå fram och klappa den, jag stod där ja stod och rörde inte på mig förrän dom stoppat tillbaka ormen i akvarium eller vad de heter...
Sen myror är jag oxå rädd för, vissa insekter överhuvudtaget är ja rädd för, som dom med jättelånga horn som låter jätte mycket när dom flyger och sitter på träd vad dom nu heter dom är läskiga ;)

Höjder har jag jätte svårt för oxå tog mig flera flera år innan jag kunde klättra upp på garage taket haha :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback