Duktiga Petra

Okej ja hade en himmla massa planer igår på vad jag skulle hinna mer eller mindre idag eftersom jag åker imorn..
Men nu va de mig vi prata om och gör ja någonsin någonting i tid? nae...

Men nu för typ en timme sen ha ja packa kläderna packa ner min vattenkokare, överkast som skall bytas imorn när ja kommer hem och packa frysväskan.. så då är de bara att ta med allt imorn.. får se om ja tar sparken eller inte imorn bitti.. bero på om plogen har gått inatt om inte blir de sparken :P

De är bara de sista kvar som smink styling å sånt som får bli nerpackat imorn.

Ja just ja rubriken säger ju att jag varit duktig och de har jag faktiskt.. De snöa imorse när ja klev upp så vid ett när de börja minska för andra gången så for ja ut å skotta gårn å uppe vi gammstugen tog mig typ 1½ timme.. lite mindre kanske... men jag kan va så hjärtligt snäll om ja vill ;D
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback