Okej då gör ja ett försök..

Jag har inte bloggat på ett par dagar och jag har inte haft nån inspiration till vad jag ska skriva om...
Men gör ett litet försök nu.

Jag har beslutat mig att försöka ta de lugnt på killfronten.. låta saker ta sin tid.. Men jag är fortfarande öppen för möjligheter.
Jag å världens bästa Marica har gått i packt att inte äta godis, chips dricka dricka eller sånna onyttigheter tills vi fyller år å en så länge har det gått bra. Fast Loka å popcorn hör inte till den överrenskomelsen =)

Jag ska börja va ute och gå  mer och bli mer ekonomisk av mig...

Bli mer självständig, och kämpa mig igenom min kamp...(fråga inte va den handlar om)

Fortsätta med mina kurator möten...
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback