Onsda

Dagen som har varit, har varit väldigt lugn och har inte gjort så mycket... Men de är skönt de med ibland.. läst ut bok 23 av Malin på Granlunda och börjat på bok 24. 2 böcker kvar efter jag läst ut 24 sen kan ja ta hem alla till mamma så hon får läsa slutet..

Tog mig en kvällspromenad ikväll å de kan ja säga var skönt.. även fast ja känner av lite träningsvärk från att jag och Emma spela ett dans spel på Wii i 45 min sen nörda vi lite supermario :P så sammanlagt 6 timmar ;)


Imorn så ska ja städa lägenheten göra allt och med det menas, damtorka damsuga skura och diska jag ska vara duktig ;) Sen ska ja på slutrean å kolla om ja hitta mig nån ny tröja eller kanske nå smink eller nått eller så tänker ja va snål å spara.. man kan ju allti ögonshoppa ;) Ska även kolla lite på internet va som finns :P
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback