Snabb uppdatering

Okej jag har varit den sämsta bloggaren hittils.. men jag ska vara ärlig och säga att jag har haft 0 inspiration och haft mycket pågång på sistonde.. saker jag inte vill att folk ska kunna läsa för det är inget som bör läsas. De skrivs ner för hand på papper som ingen någonsin kan läsa.

Men iaf nog om de.. ska försöka få ihop ett litet blogginlägg som inte tråkar ut dom som läser den totalt...

Som ni kanske har märkt så har jag haft min blogg låst på sistonde och det är inte för att någon inte ska kunna läsa den eller min idetorka utan det är för att jag har hållt på med att försöka göra om den och nu är den klar för att öppnas så därför ger jag er ett litet inlägg idag och ikväll kommer det ytterligare ett...

Rikard från jobbet ringde ikväll och frågade om jag kunde jobba för honom imorn för att han kunde inte å så hjältinlig som jag är så ställer jag såklart upp och jobbar dock så är det hur länge sen som helst sen jag jobbade sist.. en månad sen så jag kommer känna mig lite ringrostig men jag jobbar iaf 7-16 och hoppas att dagen kommer att gå bra... Men det får ni ju höra ikväll fast jag måste ju tänka på vad jag skriver men jag kan ju alltid säga om det gick bra för mig eller inte jag nämner ju aldrig i min blogg och vad som har hänt under dagen på jobbet eftersom jag har tystnadsplikt och vill inte förlora de timmar som jag får jobba.

Men nog om de.

Ihelgen har jag haft en tänkar och softar helg.. pratade med en person eller nja snarare 2 personer som alltid kommer med goda råd om saker och ting och jag är glad att jag kan ringa och prata med dem.
Har bänkat mig framför datorn med One Tree Hill oxå så nu är sesong 3 avverkad, tog mig en promenad ut på jysk och köpte mig en massage sak.. svårt att förklara bild kommer på den när jag orkar.


Veckan framgenom vet ja inte alls vad jag ska göra... funderade på att ta mig en tripp till Umeå å köpa mig något nytt.. kanske någonting som jag kan ha på mig när ja fyller år men jag får se hur jag gör... är fortfarande osäker.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback