Thoughts

Många vänner jag har haft genom åren har jag trott att de skulle ha varit vänner som jag skulle ha haft hela livet... Personer som jag umgicks med när jag var yngre men med åren så gled man ifrån varandra och det är inget som man kan göra något åt nu. Det som har hänt har hänt. Men jag har fortfarande vänner kvar...

Det sägs att genom gräl så blir man starkare och med vissa har jag blivit det medans andra har jag endera tappat kontakten med helt eller så kan det aldrig bli som det engång va.. jag tappar förtroendet. Men jag är glad för de vänner som finns.

Jag tog en paus från en kompis för att kunna reda ut saker i mitt liv och sen får jag läsa på henner blogg att jag tydligen hade "sagt upp vänskapen" sånt kan göra mig riktigt irriterad.
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men e som en dålig tid att ta en paus i vänskapen. Nu då ja behöver vänner m.m.

För jag har ju alltid funnits där för dig, även fast ja inte frågar hur du mår hela tiden. Så kan du alltid berätta så itne mitt fel om du ej gör de

2011-01-31 @ 16:27:03

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback