Tisda

Okej jag vet att jag är världens mest segaste person på blogga okej... Jag erkänner det tom.. Men med 0 inspiration så är det inte alla gånger så lätt...

Men iaf.. Jag jobbade ju igår och det gick super bra även fast det är över en månad sen jag jobbade... Jobbar på sönda 16-21,15 och nästkommande sönda (6/2) 7-17

Men idag då vad har jag roat med mig idag...
Jo med att börja med så ringde Emma och väckte mig.. tog 30-40 in för mig att göra mig i ordning... vi åt lunch på Lilla bagis och jag är så snäll så ja bjö :) vi gick ner på ica emma inhandlade ett spel följde med henne hem till henne och vi har spelat de idag... super kul med träning kan ja lova ;)

Sen ha vi spendera kvällen av att spela super mario på wii

Just ja vi har surra massa skit oxå ;D
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback