Tisdag

Okej andra inlägget för idag men det är bara för att jag har så oerhört tråkigt och vet inte om mina inlägg är så roande att läsa men men...


Det är iaf ett nytt år och det är inte länge kvar innan jag fyller 20 bara en månad och sen är ja 20.. Får se om ja hittar på nått kul när ja fyller år men de måste ja nästan..

Det nya året började inte speciellt bra eftersom min dator krascha förra veckan men envis å tjuri som jag är så lyckades jag få till den. Så den funkar ju iaf även om alla bilder har försvunnit....
Jag hoppas att 2011 blir ett mycket bättre år än vad 2010 har varit för min del, får se vad året har att ge...
Har en hel del kompisar som ska bli föräldrar iår eller ja 3 stycken men ändå.. 2 nu i januari och en i sommar.. kompisen som ska ha i sommar ska jag fara och hälsa på när hon ligger på bb.

Jag önskar mina vänner ett stort lycka till och ett stort grattis och hoppas barnen föds friska och krya..

Barn för min del får vänta ett par år innan jag skaffar nått.. ekonomi, fast pojkvän å en bra lägenhet skulle vara bra innan ;)
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback