Söndag

Om jag egentligen tänker efter så har jag ett ganska händelse löst liv.. jag är ung men det händer som inget runt om kring mig..
Jag umgås inte med så många eller om jag sanningen ska fram så har jag inte stor vänskapskrets.
Kan väl säga att jag är lite mer som en ensamvarg.. blir lätt tyst i en stor folksamling men de är väl nått man vänjer bort? Eller va vet jag...

Men man skapar väl om man vill ha liv runt omkring sig?

Kom på ett citat eller va ja ska säga som pappa sa en dag i veckan efter jag hade sagt hur många dagar de är innan jag är 20;

Jag: - Om ..... dagar så fyller jag 20 :)
Pappa: - Det dröjer inte så länge innan du fyller 60...

Uppmuntande ? Njae inte direkt.. inte när man är ung och får höra sånt.. Haha
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback