12/7

Okej ska vara duktig och slänga in ett inlägg och ska även lägga in lite bilder i nästa inlägg..

Men ha jobba hela helgen, jobbade som sagt för Linnéa i fredags på morgon och sen på kvällen så jobbade jag mitt eget pass.

Va på röd ihelgen och de gick bra är bara ovan man är inte riktigt fullt insatt där som man är på blå.
Men sönda kväll så gick ja över på blå och gav medicin men kan då säga de att de är inte så kul att ge medicin själv på en avdelning, man hinner inte tänka så mycket, utan de man fokuserar mest på är medicin givningen. Jobbade då över och komme mig inte hem förrns kl 10 på kvällen och slutade 9 men gatt invänta nån nattare så ja kunde rapportera om va som hänt under kvällen och sen va ja tvungen att skriva i datorn om några pensionärer.

Igår så va ja ledig och kan säga att de va behövligt, var så trött å slut på efter ja hade jobba så de va inte sant. Tog de mest bara lugnt igår och va å handla nå saker som ja va i absolut behov utav.

Idag ha ja jobba jobbade till 15.30 så en stund efter ja hade kommit hem så somna ja då på en gång och sov ett par timmar kändes behövligt, och imorn är ja ledig för jag och en på jobbet har bytt så hon jobba för mig imorn och jag för henne motorveckans måndan.
Så ska pallra mig på franklin och hämta så ja få ett bättre internet i lägenheten.
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback