27/7

Har jobbat kväll ikväll och det har gått riktigt bra.. Skulle egentligen enligt mitt schema vara ledig men bytte med Ingela så ha jobbat.

Har även fått hem Zumba nu på datorn så ska börja träna med de nu.. Är rätt kul men får ta de lilla lugna från början tills ryggen ha vant sig. Har små problem så bli att köra korta intervaller till att börja med innan jag kan köra ett helt träningspass på en gång. Men ska försöka köra Zumba varje dag nu om ja inte är alldeles för trött.

Så kanske ja kan börja komma i form så småningom. Skulle sitta fint de. Minska några klädstorlekar. Sen en cykel måste ja bara ta å köpa mig så ska ja börja på å fara ut att cykla när den är införskaffad och ett lås till den.

Sen MÅSTE ja fara till min älskade vän Marica snart i framtiden oxå se nya lyan hennes och umgås det är ett måste.


Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tkr jag verkligen! <3

2011-08-02 @ 15:56:04
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback