Full rulle

Okej ja ha inte uppdatera på ett tag och har verkligen inte orkat med att blogga. Lär inte bli något i helgen heller. Har haft 0 inspiration vad ja ska skriva om men ska slänga in ett inlägg nu innan de blir dags att krypa ner i sängen för de är SNART.

Jobbar dubbla pass imorn och de är något jag har valt själv, jag ska jobba istället för Linnéa för vi ha bytt tur så hon jobbade för mig i tisdags så jobbar jag hennes tur imorn tur så är de bara en kort dag ;)
Börjar 7 imorn och jobbar till 13:15 ska se om ja kan jobba in lunchen så ja få sluta en halvtimme tidigare så ja hinner va ledig 30 min längre för ja börjar om kl 4 igen och då går ja på min andra jobbarhelg på raken.

Kan säga att ja gruvar mig för att jobba lörda å sönda när vi bara är 2 deligerade på hela huset lörda 12-16/17 nångång och sen sönda kväll är vi bara 2 deligerade på hela huset bli att ge medicin till ett antal pensionärer. huvvaliggen säger ja då bara jag hoppas bara att allt kommer gå bra och att de jobbar 3 nattare i helgen  så dem kanske kan hjälpa till att ge annnars kommer vi få jobba häcken av oss! Så kan hända att ja inte bloggar något i helgen när ja kommer hem från jobbet för lär va trött å slut på.



Idag så ha ja vare me Billa en stund på stan och Magnus va med oxå så vi gick runt lite och satt på lilla bagis å åt en glass sen närmare kvällen for vi å bada utanför husbonliden nagerst ingen aning om vars de va men fint va de verkligen :) Så är n'alta solbränd nu kan ja lova! ;P

Men ska hoppa isäng nu så ja orkar mig upp imorn!
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-07-08 @ 23:33:47
URL: http://felliskamera.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback