Krassliga jag

Snart är min lediga helg över och imorn väntas de kvällsjobb..

Sen så tro ja att jag håller på å gå asta bli sjuk, vilket jag inte har tid med nu under sommaren! Nån som vill ha min heshet, huvudvärk snuva och rethosta??? För ja ha verkligen inte tid med detta just nu. Kunde de inte ha väntat sisådär några veckor????

Men ifredags så jobbade ja kort dag gick till 14 sen hade ja helg så då följde ja med Linnéa på badparken och bada som kanske ja känner nu inte va de allra smartaste eftersom ja ha lyckats bli ännu sämre efter de.
Sen efter badandet var klart så va de å ruscha för att byta om å allt för att sedan gå på hotellet för att jag hade lova Billa och följa på modell lab, så de va hon jag å Jessica som va på de. De va väl någorlunda kul men kanske inte de allra roligaste som jag varit med om. Först tog de en himla tid innan vi fick komma till sminket och jag kan säga de att de va väl inte de allra bästa sminket dom hade. Mascaran "lossna" som svårt att förklara men alla tjejer vet hur de är när man ha en lite förgammal mascara å använder sig utav en sådan.
Sen när sminkningen va klar så fick vi sitta ett himla bra tag för att vänta på att vi skulle få komma in och fota oss. Det var väl ganska okej men jag personligen tycker att vi hade fått kunna göra lite mer andra poser för det var nästan  bara samma vid alla stationer.

Men blev inte så man köpte nån bild nej, 1 singelbild gick på 550 kr och 10 st kosta 1900 så de kändes inte så lockande och en gruppbild kosta 900 så nej tack.. Säger som Jessica "vilka ha råd å köpa bilder?"

Till veckan väntas de 4 arbetspass ett kvälls och 3 dagspass
Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback