14/6

Länge sedan jag bloggade, men jag vet som inte riktigt ibland vad ja ska skriva om.
Kan ha ideer om vad ja ska blogga om men när ja väl ska görat så tappar ja som inspiration till de...

Men iaf den senaste tiden så ha ja försökt ägna mig åt att va med kompisar å allt annat.

I torsdags sprang ja runt på stan här i Lycksele å kollade runt köpte en groda till lillskrutten å i fredags så tog ja bussen till Ume för att umgås med Ida shoppade även lite. Så de vart ett par sandaletter, 3 linnen en klänning och en kjol.
På kvällen så va ja me julia mfl, å sen drog man ut på stan för att se Tove men tycker inte de va så speciellt egentligen, ångrar verkligen att ja inte for och såg på Minnah å Elin, folk sa att hon var super bra (Elin alltså)

Igår så jobbade jag 7-16 och gjorde även provet för delegering så ja hoppas ja får den till veckan för om ja får den så kommer det att kännas så grymt skönt i sommar.

Petra Mårtensson

Kommentarer

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback