30/6

Jag känner att jag ha börja på att bli dålig på att blogga på sistonde men vissa dagar har jag inget att skriva om eller så vet ja inte vad ja ska skriva om + att jag inte alltid orkar skriva något. Men ska försöka få ihop ett litet inlägg.

Har ju delegering nu på jobbet och det känns super skönt jag är inte lika beroende av de andra av personalen, men än är det ganska nytt att få ge medicin men det går ändå bra :)

Men har varit riktigt fint väder nu ett par dagar så ja känner att ja vill fara och sola men vars? å vill inte fara å sola själv men har ingen som vill följa med... Så kommer nog vara en blekfis i sommar igen. :/

Kvälls jobb imorn börjar 4 å slutar kvar över 9 hoppas de är svalare imorn på jobbet.
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg:) Hur är det med dig? :) Kram

2011-06-30 @ 17:27:53
URL: http://utankorsband.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback