Allt är inte som de engång va

Allt känns så konstigt nu när man inte går skola varje dag.. känns underligt när man inte går på sportlov osv.. jag har alltid haft sportlov i 12 år men inte nu längre.. Nu är ja arbetslös och ingen aning vad man ska göra med livet, sitter och kollar om en utbildning men är svårt när man inte vet vad man ska läsa vad man vill bli vad jag vill göra resten av mitt liv.

Finns ju inte speciellt mycket jobb här inte när man sitter på arbetsförmedlingens hemsida och kollar om lediga jobb eller iaf inte med de ja kan jobba inom eller så krävs de utbildning och ja har bara barnskötarutbildningen... Ger inte så mycket man kommer inte så långt på de..
För att kunna söka jobb inom sånt så måste ja flytta från Lycksele å till en ny kommun och jag är inte riktigt redo för att göra de inte än.. Jag trivs ändå bra i Lycksele har mina vänner och har inte allt för långt nånstans..


Varför ska de vara så svårt vissa saker i livet att veta vad man vill göra, vad man vill bli/studera....

Ge mig en lott med flera miljoner!
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you, föralltid! :)

2011-03-10 @ 00:12:22
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback