Arbetspass

Idag så jobbar jag en ovanlig tur 9-17 aldrig varit med om någon sån tidigare men ja ska inte klaga fick sova till 8 iaf:) Även om ja kanske egentligen hade vilja sova ännu längre så morgonstrött som ja är men ja ska inte klaga, det jobb ja går till trivs jag med, det är ingen tvekan om saken även om man kan vara med om saker man inte är van eller inte riktigt gillar alla gånger men man härdas en dag kommer jag kanske inte ha problem med de ja ha idag vem vet?
Sen så tjänar jag pengar oxå så ska väl int kvir så mycke..

Men jag har en känsla att ja kommer va trött ikväll när ja kommer hem och helt död i ryggen...

Jobbade ju igår kväll och kan säga att jag önskar att ja sluppit va med om de som hände huvva..
Men annars gick allt bra,
Petra Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände?

2011-03-21 @ 12:13:39
URL: http://frookensara.blogg.se/

Tyck till:

Namn:
Minns mig

Din mejl: (Endast jag som ser)

URL/Din hemsida/blogg:

Tyck till:

Trackback